21 Σεπ 2014

Υποβαθμίζουν την ακτοπλοϊκή σύνδεση των νησιών μας

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ Η ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΥΝΑ.
ΥΠΟΒΑΘΜΙΖΟΥΝ ΚΙ ΑΛΛΟ ΤΗΝ ΑΚΤΟΠΛΟΪΚΗ ΣΥΝΔΕΣΗ ΤΩΝ ΝΗΣΙΩΝ ΜΑΣ.
ΔΙΑΤΗΡΟΥΝ ΤΑ ΠΡΟΝΟΜΙΑ ΤΩΝ ΕΦΟΠΛΙΣΤΩΝ ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΝΗΣΙΩΤΩΝ  ΝΑΥΤΕΡΓΑΤΩΝ

Με την απόφασή του ο Υπουργός της συγκυβέρνησης υποβαθμίζει ακόμα περισσότερο την ακτοπλοϊκή σύνδεση των νησιών μας με τα νησιά του Β. Αιγαίου και με τη Βόρειο Ελλάδα.
- Μειώνει τα δρομολόγια σε 1 ένα την εβδομάδα από 3 που ήταν (πρώτη επιλογή της προκήρυξης). Διαφορετικά θα μείνουν δυο.
Καταργεί τη σύνδεση με Ικαρία. Συνεχίζει να αφήνει εκτός τους Φούρνους.
Καταργεί τη σύνδεση με Θεσσαλονίκη και τριπλασιάζει την επιδότηση.
- Την ίδια στιγμή η σύνδεση με Πειραιά συνεχίζει να είναι προβληματική αφού σταματάει το ΜΥΚΟΝΟΣ που ήρθε για το καλοκαίρι και μένουμε με το υπέργηρο EUROPEAN (Κυπριακή σημαία) EXPRESS! (17 ώρες ταξίδι) με συνεχείς βλάβες και πιστοποιητικά ‘’αξιοπλοΐας’’ από ρωσικό νηογνώμονα!.


Θεωρούμε απαράδεκτη αυτή την εξέλιξη. Η απόφαση του Υπουργού αφήνει εκτός τις ανάγκες των νησιών μας για καθημερινή ακτοπλοϊκή σύνδεση μεταξύ τους και με Βόρεια Ελλάδα Χειμώνα καλοκαίρι. 

Καταγγέλλουμε τη πλειοψηφία του Περιφερειακού Συμβουλίου (Π.Σ) που όχι μόνο αρνήθηκε να βγάλει ψήφισμα διαμαρτυρίας, αλλά αρνήθηκε να βάλει και σε ψηφοφορία το ψήφισμα που κατέθεσε η Λαϊκή Συσπείρωση. Με τη στάση της αυτή δίνει για άλλη μια φορά πολιτική στήριξη σε τέτοιες αποφάσεις υποβάθμισης των συγκοινωνιών, απομόνωσης και αποκλεισμού των νησιών της περιφέρειας και μεταξύ τους και δημιουργεί και πρόβλημα στην ίδια τη λειτουργία του Π.Σ.
Καλούμε το Σαμιακό Λαό να αντιδράσει και να διεκδικήσει κατάργηση των νόμων της απελευθέρωσης της ασυδοσίας των εφοπλιστών. Να διεκδικήσει άμεσα συγκοινωνίες καθημερινά με σύγχρονα και ασφαλή πλοία, με φτηνά εισιτήρια και ναυτεργάτες με ΣΣΕ. Να οργανωθεί στo ταξικό κίνημα, στα σωματεία και στις Λαϊκές Επιτροπές, να οικοδομήσει την ενότητά του ανοίγοντας το δρόμο για να γίνουν λαϊκή περιουσία τα καράβια, τα ναυπηγεία και τα λιμάνια. Μόνο τότε, με κεντρικό σχεδιασμό και ενιαίο φορέα συγκοινωνιών με εργατικό και λαϊκό έλεγχο μπορούν να εξυπηρετηθούν με συνέπεια οι λαϊκές ανάγκες.

 Σάμος 17/9/2014

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου